Zamieszczone przez winni77
[O1] Straciła moc, ciężko pali
Zwiń
X
-
[O1] Straciła moc, ciężko pali
Koledzy, koleżanki mam wielki problem z moim szkodnikiem, jechałem trasę ok 200km nic się z autem nie działo, przyspieszało, hamowało, jechało, samochód spędził noc pod chmurką, wsiadam rano by powrócić do Olsztyna, auto odpala, wszystko nadal ok, ale po ok. 40-50 km brakuję mu mocy, nie działa w pełnym zakresie mocy ( wciskam na luzie gaz do dechy, dochodzi do czerwonego pola i samo sobie opada ) Maksymalna prędkość to 120/130 po czym po prostu tak jak bym miał jakąś blokadę i samochód sam z siebie hamował z pedałem gazu w podłodze… pomyślałem zgaszę samochód i odpalę jeszcze raz, no i następny problem, nie odpalił, szarpał silnikiem jak by nie dostawał paliwa.. na tym wężyku przy filtrze paliwa widać jak paliwo idzie i się cofa zaraz.. po 10 minutach kręcenia, pchania po mieście w końcu odpalił, dynamika jednak się nie poprawiła.
Co zaobserwowałem, jak się silnik rozgrzał to w tym wężyku pieniło się paliwo, strasznie kopcił, ciężko odpala..
Mam vaga, co mam sprawdzić ? gdzie się logować ?
Czy to może wina filtra paliwa ? (wymieniałem rok temu)
Pompa paliwa ?była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
-
-
Samochód był do pełna zalany, nie tankowałem, paliwo z Bliskiej ..
Czy wiesz jak bym mógł przez VAG-COM Release 311-2 sprawdzić mniej więcej ?
Chyba zacznę od wymiany filtra paliwa.była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
german81, poprzez auto-scan ?;> czy gdzieś dokładniej ?;>była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 018 GN
Component: 1,9l R4 EDC 0010SG 2163
Coding: 00002
Shop #: WSC 31480
2 Faults Found:
17946 - Fuel Shutoff Solenoid (N109): Open or Short to Ground
P1538 - 35-10 - - - Intermittent
17656 - Injection Start Regulation: Control Deviation
P1248 - 35-00 - -
po usunięciu od razu lepiej, ale błąd się nadal pojawiał..była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Re: Straciła moc, ciężko pali
Zamieszczone przez Iqwan...następny problem, nie odpalił, szarpał silnikiem jak by nie dostawał paliwa.. na tym wężyku przy filtrze paliwa widać jak paliwo idzie i się cofa zaraz.. po 10 minutach kręcenia, pchania po mieście w końcu odpalił, dynamika jednak się nie poprawiła.
Co zaobserwowałem, jak się silnik rozgrzał to w tym wężyku pieniło się paliwo, strasznie kopcił, ciężko odpala.. ...Pompa paliwa ?Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Iqwan
po pierwsze uzupełnij profil, bo nie wiadomo jaki masz silnik
po drugie masz problem z elektrozaworem odcinającym paliwo lub jego przekaźnikiem N109->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
krzynol, już uzupełniony.
alxxx, nie wiem, dopiero teraz się do tego zabrałem, udało mi się aktywować program i już działa.
jeszcze to znalazłem...
od czego zacząć panowie ?? sam będę mógł się z tym uporać ??
sprawdziłem też kąt wtrysku, ale nie wiem jak mogę wam to wrzucić tu :/była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Kiedyś taką stronę widziałem do wrzucania logów.
a kąt wahał się w granicach: 74 75 76
Dziś rano odpaliła normalnie, zero mulenia ani nic.. po 2h postoju, już nie chciała palić ale dynamika pozostała.. żyje własnym życiem te auto
Póki co stoi na parkingu i go nie ruszam.była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Iqwan, za problem z paleniem jest winien n 109 to jest zaworek odcinajacy paliwo w pompie jest to ten zaworek obok nastawnika na jeden przewód .jesli masz omomierz mozesz go sprawdzic powinien miec ok 7.2 oma oporu i na przewodzie powinienes miec po przekreceniu kluczyka na zapłon 12v jesli to bedzie ok to wykrec zaworek z pompy klucz chyba 24 i zobacz ja wyglonda ten trzpien co zamyka dopływ paliwa jesli jest z jednej strony przytarty dosc mocno to wymien cały zaworek bo sie zaciera i nie otwiera dopływu palia dlatego nie mozesz zapalic auta .co do drugiego błedu to moze byc walniety n 108 pierwsze co to odpal auto podłoncz vaga i w BS zrób logi z bloku 4 i wklej na forum wtedy bedzie widac czy sam zaworek pracuje czy niediagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
-
stawiam na zaworek, gdyż błąd jest jednoznaczny - błąd elektryczny
zrób jak pisze german81, to na razie nic nie kosztuje->Usługi elektroniki/małej mechaniki VAG, usługi IT
->Superb 2FL CFGB DSG 4x4 Platinum+
poprzednie modele:
->O2FL CFHC DSG Elegance+ 2016-2020
->O2 BKC+ARL 4x4 Adventure+ 2010-2016
O1FL ASV Ambiente Ice 2003-2010 VW Golf 3 AAZ Classic 2000-2003
Komentarz
-
-
german81, wyciągnąłem zaworek, wygląda bardzo dobrze, sprawdzałem prąd i jest tak jak napisałeś..
zrobiłem też logi grupy 4( nie wiem gdzie wrzucić bo to w excelu )
no ale póki co to problem zniknął, komp nie wywala błędów, auto jedzie i odpala, wymieniłem filtr paliwa, piana z węży znikła, ma moc, nie kopci, jeździ i odpala
Zobaczymy za parę dni.była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
Przestawiający się kąt wtrysku może powodować wybity klin na wale korbowym.
Sprawdź czy kąt wtrysku jest stabilny, może coś się dzieje z napędem rozrządu, bo jeśli to się posypie będzie niewesoło.DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
www.chiptuning.katowice.pl
DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA
Komentarz
-
-
była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
(VAG-COM -> Engine -> Measure Settings -> grupa 000 Później przełączamy na Basic Settings i tam obserwujemy drugą pozycje od lewej, jeśli wartość wacha się pomiędzy 049-051 mamy wzorcowo ustawiony kąt, kilka stopni w jedną czy druga strony nie wpływa znacząco, ale gdy kąt jest powiedzmy 20 czy niżej warto go ustawić.była Skoda Octavia 1.9 TDI 110KM 2000
a teraz Skoda Octavia 1.8T 180 RS 2004
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=87072
https://goo.gl/photos/NaMK4R1TM5eWMCQZA <-- album
Komentarz
-
-
ustawienie poprawnego poczatku wtrysku wpływa pozytywnie na kulture pracy silnika i rozruch .twoja odchyłka nie jest duza wiec regulacia nie wniesie jakiej diametralnej zmiany ,ale jesli czujesz sie na siłach to poprawiajac poczatek wtrysku niczego nie pogorszysz jedynie mozesz poprawic .jesli bedziesz ustawiał poczatek wtrysku to pamientaj ze silnik musi byc nagrzany min. do 80 st i najlepiej jak bys korzystał z TDI TIMING a nie z BS bloku 000diagnostyka vag 602-614-253
Komentarz
-
Komentarz